X
צור קשר חוקר פרטי | חקירות פרטיות | משרדי חקירות | האזנה | חוקרים פרטיים | מידע עסקי | איתור לפי טלפון | איתור כתובת |

משרדי חקירות - פרופיל עסקי


ברחבי הארץ פועלים כיום, לפי הערכות שונות, כ- 465 משרדי חקירות. 210 משרדי חקירות ממוקמים באזור תל אביב והמרכז, 40 משרדי חקירות בירושלים וכ- 85 משרדי חקירות באזור חיפה. המדובר בשוק תחרותי ביותר, שבו פועלים משרדי חקירות בסדרי גודל משתנים.

חלוקת משנה ענפית

חלוקת המשנה העיקרית הנה בהתאם לתחומי ההתמחות של משרדי החקירות:

  •  משרדים העוסקים בתחום אישות - עוסקים בתיקי גירושין, בגידות, מעקבים וכדומה.
  •  משרדים העוסקים בתחום הביטוח - עוסקים בחקירות תביעות רשלנות רפואית, הונאות ביטוח רכב וכדומה.
  •  משרדים העוסקים בתחום העסקי - עוסקים באיסוף מידע עסקי, אבטחת מידע, מניעת פחת וכדומה.
  •  משרדי חקירות בתחום הכלכלי - איתור חייבים, חקירות יכולת, איתור נכסים ורכוש.
  •  משרדי חקירות בתחום קניין רוחני - עוסקים בהגנה על זכויות יוצרים, חשיפת זייפנים וזיופים.
  •  משרדי חקירות בתחום טכני - עוסקים בהתקנת מצלמות נסתרות, בדיקות האזנת סתר וכדומה.

ישנם משרדים רבים העוסקים ומתמחים במגוון תחומים ולאו דווקא בתחום אחד כאמור. משרד חקירות מציע את שרותיו ללקוחות רבים ומגוונים. עבור לקוחות פרטיים יבוצעו על פי רוב חקירות אישות או איתור נכסים.

לקוחות עסקיים מהווים את הפלח העיקרי בפעילותם של משרדי חקירות. לקוחות מרכזיים הנם:

  • חברות ביטוח - לצורך אימות תביעות רכב ורכוש, חקירת ניסיונות הונאה, סילוק תביעות, בדיקת נסיבות וכו.
  • בנקים - לצורך איתור חייבים, בדיקות אשראי, יכולת החזר, איתור נכסים וכו.
  • כלל החברות העסקיות, נדרשות לשירותי משרדי חקירות במגוון נושאים :

         -  איסוף מידע עסקי או מודיעין עסקי, בהתאם למגבלות החוק, אודות מתחרים, ספקים ולקוחות.
         -  חקירת מעילות, גניבות בבתי עסק, מקרי עוקץ של נוכלים וכו.
         -  בדיקות פוליגרף, בדיקות מהימנות או אימות עבר תעסוקתי.

פרסום ואמצעי שיווק

משרדי חקירות עוסקים בניסיונות להגדיל את מעגל הלקוחות באופן תדיר ובדרכים שונות. קיים שוני בין אמצעי השיווק שבהם נעשה שימוש בכדי לפנות אל המגזר העסקי, לבין אמצעי השיווק שבהם נעשה שימוש בכדי לפנות אל המגזר הפרטי.

בכדי לפנות אל המגזר העסקי עושים משרדי חקירות שימוש בפניה ישירה או טלמרקטינג, לאחר איתור קהלי יעד מוגדרים ולקוחות פוטנציאלים. מטרת הפניה הנה לתאם פגישת הכרות ולהציע שירותים. משרדי חקירות נוהגים להסתייע במעגל היכרויות קיים לבניית מאגר לקוחות פוטנציאלים. במהלך השנים האחרונות ניתן להבחין במגמה לפיה משרדי חקירות מציעים ללקוחותיהם שירותים נלווים כגון, בדיקות עובדים, התקנת מצלמות נסתרות או בדיקות פוליגרף.

בכדי לפנות אל המגזר הפרטי נעשה שימוש בפרסום בספרי טלפונים או בעיתונות מקומית וארצית. משרדי חקירות רבים פותחים אתרי אינטרנט במהלך השנים האחרונות. מאידך, הפרסום באמצעות אתרי אינטרנט לוקה בחסר, בהשוואה לאתרי אינטרנט של משרדי חקירות באירופה או בארצות הברית.

גורמים להצלחה

אחד הגורמים המרכזיים המבדיל בין הצלחה לכשלון של משרד חקירות הוא מוניטין.
מוניטין זה נובע מגיבוש יתרון יחסי עבור הלקוח, בשילוב יחסי אמון שלו במשרד. משרדי חקירות המצליחים ליצור מוניטין מול קהל לקוחות קבוע יזכו להכנסה חודשית קבועה, המאפשרת רווחיות ופיתוח העסק. כמו כן יש להקפיד על רמת אמינות גבוהה ושרות לקוחות ללא פשרות. גורמים אלו מסייעים בשימור לקוחות. גורם נוסף המשפיע על מידת ההצלחה, עקב התחרות הגדולה, הנו מחיר.

ביטוח

משרדי חקירות רבים נוהגים להחזיק פוליסת אחריות מקצועית תקפה. כמו כן יש צורך בביטוח עסק (תכולה ומלאי) וביטוח צד שלישי. במקביל נהוג להחזיק ביטוח חבות מעבידים וביטח אובדן הכנסות. בכל מקרה, רצוי להתייעץ עם סוכן ביטוח לגבי הצורך בביטוחים נוספים.

במידה ותרצו לשאול שאלות נוספות אודות משרדי חקירות, ניתן לפנות אלינו באמצעות דוא"ל או להעלות שאלות בפורום חקירות שבניהולם של חוקרים בכירים. צוות החוקרים המנהל את הפורום משתדל לתת מענה מהיר ומקצועי בכל שאלה.



לשיחת יעוץ מקצועי עם חוקרי משרדנו התקשרו עכשיו:
0775446977
צור קשר
 

  תחומי חקירות פרטיות
 
- חקירות
- חוקרים
- האזנת סתר
- פוליגרף


  חוקרים פרטיים ממליצים

- חקירות פרטיות
- מצלמה נסתרת
- חוקר
- מידע
- שקר
- בגידה
- פרופיל עסקי