X
צור קשר חוקר פרטי | חקירות פרטיות | משרדי חקירות | האזנה | חוקרים פרטיים | מידע עסקי | איתור לפי טלפון | איתור כתובת |

מידע עסקי - תוכנית שיווק

למה העסק שלך צריך תוכנית שיווק ?

תוכנית השיווק מתארת בפרוטרוט את כל הפעילויות השיווקיות, כולל את הדרך והאמצעים, באמצעותם תשיג החברה את יעדי המכירות שלה ואת מטרותיה השיווקיות והפיננסיות. בעלי עסקים נתקלים לעיתים בבעיה כשהם עושים פעילויות שיווקיות נכונות אך בדרך לא נכונה....

כדי לשלב פעילויות שיווקיות נכונות בדרך הנכונה, צריך להתחיל בתוכנית שיווק.

פירוט מבנה תוכנית השיווק:

א. תמצית מנהלים
נבין היכן העסק היום ולאן פניו פונות.

ב. תיאור מצב קיים ובעיותיו:
אם נצפה מראש את האיומים והסיכונים נוכל להיערך ולפעול בהתאם.

* הבנת השוק והמתחרים * הבנת רצון הלקוח

ג. זיהוי הזדמנויות והצגת המוצר/שירות העסק

ד. הגדרת מטרות ויעדים
אם לא רשמת את המטרות שלך על הכתב, הן עדיין בגדר משאלה שלך להצליח.
יעדים נועדו לחזק יתרונות ולהקטין חולשות. הם משמשים כמפת דרכים ליצירת עסק יעיל יותר.

המטרות בתוכנית שיווק יהיו ספציפיות, מדודות ומוגדרות בזמן. בנוסף, יכללו גורמים פיננסים כמו פדיון מכירות שנתי, רווח גולמי, היקף מכירות, מכירה לנפש. ובנוסף יכללו גורמים לא פיננסים, כמו: מספר יחידות מכירה, חוזים שנחתמו, לקוחות שתשיג, מאמרים שיפורסמו וכו..

ה. הצגת האסטרטגיה השיווקיות

תוכנית פעילות וטקטיקה

פירוט הפעולות שננקוט, צעד אחרי צעד, כדי להגיע למימוש המטרות שנקבע, תוך התחשבות במקורות ובאנרגיות הנדרשות, כגון: כסף, חומרים, זמן, מיקום, כוח אדם ועוד...

כולל מועדי התחלה וסיום ברורים, של כל צעד וצעד, וקביעה מה התוצאה הרצויה מכל פעולה, כשהכול מדוד ומבוסס על
מטרותייך העסקיות.

פיתוח המסר השיווקי

 

המסר השיווקי שלך יידע את הלקוח הפוטנציאלי שלך, מה אתה עושה ובעיקר משכנע אותו להיות הלקוח שלך.

המסר יענה על השאלות הבאות:

מה בעצם את/ה עושה?
הסבר על הבעיה של הלקוח הפוטנציאלי
הסבר מדוע הבעיה חשובה וחייבת להיפטר במיידי?
הסבר מדוע העסק שלך הוא היחידי שיכול לפתור את הבעיה?
פירוט התועלת שהעסק שלך מביא לבעיית הלקוח?
דוגמאות מהעבר
הסבר לגבי מחירים ותנאי תשלום

החלטות מדיה שיווקית

בחירת מדיה שמעבירה את המסר השיווקי שלך למרבית הלקוחות הפוטנציאלים במחיר הנמוך ביותר. יצירת התאמה בין השוק, המדיה והמסר השיווקי.

ו. קביעת תקציב שיווק.

ז. אמצעי פיקוח ובקרה.

לסיכום:
תוכנית שיווקית היא המסגרת ממנה תוכל ללמוד את הכלים שיכולים לעזור לך לקבל החלטות ולבצע פעילויות שיווקיות נכונות באופן יעיל . התוכנית חשובה גם לעסק הקטן, משום שעדיף לבצע מספר קטן של פעולות שיווק מושכלות, מאשר לעשות צעדים מקריים מידי פעם ולא להשיג את מטרות העסק.

מאת: יפית מיכאלי, יועצת שיווק ומנכ"ל  "יש שיווק". 


לשיחת יעוץ מקצועי עם חוקרי משרדנו התקשרו עכשיו:
0775446977
צור קשר
 

  תחומי חקירות פרטיות
 
- חקירות
- חוקרים
- האזנת סתר
- פוליגרף


  חוקרים פרטיים ממליצים

- חוקר פרטי
- מידע עסקי
- עסק טוב - מכירת עסקים
- שיווק מקצועי
- מרפאות רפא - רפואה משלימה
- MedPortal – רפואה משלימה
- תקשורת שיווקית